Vila & longering

Tänk att vädret slog om sådär=)! Och så kom årets SNÖCHOCK ;)! Det gör den konstigt nog varje år, fast den var turligt nog lite senare detta året.

Idag när jag poppade upp i Hakarp efter jobbet hade Ida och hennes kompis Lollo mockat och fixat hela stallet. Man tackar så hjärtligt för det;)!! Detta innebär en härlig kväll med tjejerna.Händer inte alltför ofta om man får va lite gnällig!.

Izno fick vila idag, Manne vila och Locantus longerades en liten stund. jag har nog inte så mycket att säga om stallet idag egentligen. I morgon ska vi till lasses ridhus i lekeryd eller till Riddan...har inte riktigt bestämt mig än. I vilket fall som helst så står det hoppning på schemat i morgon kväll.Sooooo funny!

Jag har inte klurat ut någon övning än, men fokus på stärkande övningar kommer det i allafall vara. Det är något mina två hästar behöver för tillfället.



(detta funka INTE på Manne och Izno kan jag säga! hihi)


Pour lamour och Mighty heart busar i hagen


Ida sökte på Pour l ´amours stam. Hans mamma har gått wc hoppning, mormor och momors mor har gått svår internationell. Här snackar vi prestationsavlad häst. med hans stam SKA HAN HOPPA BRA=). Vi får se=)


När får man sitta så här igen? Bäst att vrida upp värmen hemma;)

Ha en bra kväll!! KRAMAR Fia

.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0