Söndag 2a advent

Idag har det varit en lugn dag i stall vip wins. Jag Fia har degat hela förmiddagen. Pizza och film hos grannen. Denna dagen har aldrig varit riktigt ljus, Men men synd att klaga...snart är december överstökat och då känns de ljusare tiderna mycket närmre!

Fanny och Locantus har varit i lekeryd idag. Vi hoppade en liten serie med dem. 3 kryss med 6 m emellan och bom i mitten. Efter att hoppat seriem i båda varven några gånger höjde vi mittenhindret till ett räcke. Hästarna var fina. Vi red också på upphöjda bommar med hjälp av cavalettiblock i trav.

Izno fick ledas en 30 minuter ca och Sandra har ridit Binan för Ida har jobbat.

Manne imponerade på tömkörningkursen i fredags. Han har haft hoppvila sen vi tävlade i Falkenberg och trots att vädret är toppen för ridning just nu så kommer jag ställa av honom fram till jul. Han har verkligen varit duktig i år min lille Mani♥ och väl värd en viloperiod för återhämtning och omladdning inför nästa år!


Imon blir det lulla med hästarna och på tisdag åker vi till fina riddersberg och hoppar hästarna=) det längtar jag till som bara den!

Ha det töppen! KRAAAAAAM


Plåstret, följeslagarn, bff, hjärtat...min lille fotomodell zeth turner 5 år♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0