Ofrivilliga ändringar & vila

Jag, Fia är fortfarande jätteförkyld och jäääätte trött. Pappa som skulle följt med mig ikväll har också han blivit sjuk. Så ikväll blir det strosande på A6(stort köpcenter för er som inte vet) och fikande med bästaste Ida.




Behöver dock inte köpa EN MASSA julklappar. Vi är så stora nu att vi lottar och köper ett paket var till någon vi får på vår lott i familjen! Och Jag har hittat väääärldens bästa julklapp till Sandra! Jag bara längtar efter att få se hennes min när hon öppnar sin klapp=)!!!



Såååå Absolut INGET stall idag...kanske jag går in och klappar om dem, lite när jag hämtar Zeth på kvällan. Det bär mig emot, men jag kommer förmodligen vara taggad (mer taggad och mindre trött) imorgon=)

Ha en götti da´!!!! STOJA KJAMISAJ Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0