Julbord & tidig/sen stallvistelse

Idag har vi julbord på jobe! Jag Fia har varit i stallet på morgonen och fodrat, släppt ut och mockat. Efter jobbet bär det av på julbord...med jobbet!

Så eftersom jag inte är riktigt klar med allt än bär det av till hakarp igen efter 20 ikväll. Jag ska motionsrida Locantus och Izno. det går att tända upp på ridbanan och motionera dem där. Det gäller bara att brodda ordentligt!

ps.....på onsdag ska jag testa hoppträning för Jens Wickström. Fick en reservplats. En bra motivationshöjare denna veckan(man blir så illa tvungen att ha hästen igång fram tills dess).

Tycker jag att träningen passar mig kanske jag bokar en plats. Jag tränar ju för Micke Karlsson men jag har ju tre hästar så det kan ju hända att det passar med någon extra bra för Jens. Man vet aldrig=)!


Här är en bild på "Jensa" när han i sista minut hoppade in som testpilot på Bruksprovet. Jag minns att jag var på plats då. Det var några år sedan(5 år sedan) och jag kommer ihåg att Jens var rätt ung då och att jag tyckte det var coolt och modigt gjort av honom!

Nehe nu ska jag dricka LITE svart guld=)!!

Ha det gött!!! KRAAAAAM Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0