Härliga skärtorsdag <3





Idag var jag ute med Izno och Manne i skogen på förmiddagen. JÄTTEHÄRLIGT väder=)!!!! Båda hästarna är väldigt trevliga att rida ut på. De är båda två väldigt vakna och har mycket att titta på. Men skam den som ger sig,snart hoppas jag på att dom kommer slappna av ordentligt ute också(utan hästkompisar, jag rider dem själv nu).


Ikväll ska jag trimma Locantus åt Ida när hon är på jobbet.  Det ska bli jättekul för han är så otroligt fin att sitta på.

Efter det blir det påskstädning och lite annat!  Ha en trevlig skärtorsdag!! Önskar Fia



(om jag ändå hade fått:(!! grattis till alla lyckliga godisätare! Jag ska inte äta i påsk nämligen...hihi)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0