Måste bara berätta!!!

Idag har jag Fia trimmat både Manne och Izno på banan. OJOJOJOJ vad bra det gick med Manne. Snacka om att han är en lättlärd individ. Fördelen med dagens träningpass var att vi slapp den beryktade MONSTER geggamojjan!!!

Jag hade härliga Jonna. S med mig på banan. Hon var behjälplig i allra högsta grad måste jag säga. Jag tog några skutt med Manne och jag kan LOVA er att jag hade rätt känningar. Han var kanonfin, mjuk, lyhörd och pigg. De första sprången han tog var som tidigare nämnt nyhetens behag...hihi...Man kan kort och gott kalla honom föt RALLYRÄKAN numero uno!!!

Izno var helt hialös igår när vi red ut!! Han var 5 åring på nytt och inte en särskilt bra förebild för stackars Manne som var med. han såg STENMONSTER, LÖVMONSTER, VATTENMONSTER, SKOGSMONSTER...you name it!! Sen hörde han lite motormonster ljud oxå.....suck!!

Men som sagt var det är ett typiskt friskhetstecken när det gäller den mannen =D
Idag var han inte spänd ett dugg bara taggad. Den energin ska vi omvandla till gott trimmjobb i helgen.

Nehe nu ska jag nana kudde... Natti Natti ;)


en annan energifylld man i mitt liv Zeth=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0