Underbaaaaart <3










Åhhhh de är så underbart att Legende har blivit friskförklarad efter sin skada. Allt känns som vanligt igen och jag är så taggad nu :D Skrittade en sväng med Fia och Manne imorse och han var pigg, som Fia skrev innan så han de inte me oss :) Nu när han har blivit frisk så ska jag sätta igång han rätt så lugnt. Sen när vi kan rida i alla gångarter ska han få gå korta intensiva pass isället för att sitta och nöta, nöta, nöta. De dagarna han ska ta de lite lugnare blir de skritturer för att han inte ska stelna till. En äldre häst ska helst inte vila helt utan mår bäst av att få komma ut och skritta, så de får de bli.

Vill även berätta att jag fick beröm för min lilla skrutt när han var hos systrarna olsson sist. Ingrid tyckte att han hade väldigt fina rörelser för att vara 17. Hon skulle gissat på att han va 9-10 år. Blev väldigt glad när jag fick höra de :)


Nää nu hinner jag inte skriva mer. Ska åka och handla lite käk till mig och jonniiiiiis <3 Åhh ska bli så mysigt att umgås, var tusen år sen nu känns de som.

Ha de bäst!
Pusskalas Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0