Liten uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev sååå här kommer en liten uppdatering av läget. Det har hänt ganska mycket den här veckan. Jag och Rikard har fått vårt drömhus och har därmed flyttat och stökat massvis.Jag har också testbakat vamiljhjärtan. DE BLEV KANONGODA!! Linda, Joel, Fia & Rikard höll med om det =) Jag och Linda ska nog göra en roadtrip till breeders i år, Fia kan inte joina för att hon ska trimma för Anita!! Nog är jag allt lite avis, jag vill ju också träna för Anita... Hon e ju bara sååå grymt bra! Men jag får vänta lite till.. Meeen nästa säsong då j-la ska det tränas och tävlas med för den delen =D 

 I Tisdags var jag i Ängelholm med Locantus på ett återbesök, han var nu helt OK och jag fick mycket beröm för att han såg så fin ut. Ingrid Olsson sa också att det var bra att jag kom med Locantus direkt när jag tyckte att han inte var som han brukar. Annars hade förmodligen Locantus fått mycket längre viloperiod. Så en klapp på axeln til mig själv :D

Pratade med min farbror Lasse, vi ska börja löshoppa Mighty & Perra i slutet på Oktober,, iiiiii det är så spännande att det bara spritter i hela kroppen!!!
Idag har jag ridit Nita och det var huuuur roligt som helst. Hon är pigg och framåt, men ändå snäll och orädd. Jag tror att jag kommer att få riktigt roligt med Nita framöver. Alltså!! MYCKET roligt att se fram emot nästa säsong =D =D =D

Ovan: Björn Nagel, som tävlade Perras mamma i unghäst VM och som senare gick svår klass =D 

Nu ska jag återgå till Dego i soffan! Ha det toppen alla!!

Puss & Kräm



Kommentarer
ida

www.sporthorse-data.com/d?i=10515729

2010-10-18 @ 20:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0