Jaha då har vi samlat ny kraft för ännu en härlig vecka!!

Lite halvt ironisk är jag när jag skriver denna översktift. I helgen var det första tävlingsfria helgen på länge. Vi hade en mycket trevlig middag i Hakarp där vi umgicks och vissa planerade inför Idas och Rickards bröllop. Jag Och Josse avslutade dock kvällen med att "titta till läget på stan" och känna av takterna i fötterna. Vi hade SUPERkul!! Men jag har varit såååå trött hela dagen igår. Tröttheten hänger med idag också känner jag.

Jag började klippa Izno igår kväll. Jag undrar om det är inne med randiga hästar??? För i så fall är Izno supermodern!!! Jag måste åka och köpa nya skär till maskinen för som han ser ut nu vågar man knappt rida utanför gården ;P.

Jag var uppe och red Roddan idag innan jag åkte till jobbet. Jag och Jonna. L red en bra runda i skogen. Han gick så himlans bra...jag är så nyfiken över hur han kommer att se ut efter några månaders jobb. Jag tror att han kommer bli en riktig SNYGGING!!!

Nu är det bestämt att jag åker upp till Anita i helgen för att träna. Jag ska ha med mig Izno denna gången. Nästa gång jag åker upp till Anita kommer vara i December på hennes julfest. Då kommer Roddan att få åka med...såååå spännande!!

Denna veckan ska jag gymma två gånger. Jag har gått ut lite väl hårt med träningen förra veckan och känner mig nästan lite orkeslös i kroppen. Sen börjar mörkret närma sig och min kropp vill helst gå i ide denna tiden av året.

Lite KAFFI nu då, tack gode gud för KAFFI ;)

Ha en finfin dag kramar Fia


Ida och Locantus ute i det härliga höstvädret


Kommentarer
Lotta

Snart kommer mamsen att följa med ut på era turer.. Jag hämtar hem Eastwood i veckan. Ska bli mysigt och INGEN av er kommer att slippa mig....Kraammmm från mamsen igen...

2010-10-19 @ 08:45:08
URL: http://vipwins.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0