Dagens schema

Busy working girl, thats me ;). Idag är det verkligen fullt upp på schemat! Det bästa av allt är att jag baaara ska göra roliga saker!

Jag ska allsdeles strax åka och träna på sportlife med Henke. Det är fjärde gången den här veckan, jag hade målet att träna tre,m denna veckan blev det en extra gång =). När jag kommer hem ska jag fixa med hästarna. Mocka i stallet, mocka hagar...greja och ordna,

Senare idag ska jag gå med Izno som ska vila efter att kiropraktorn har varit här, rida Manne(som för övrigt gick KALASBRA igår när jag trimmade honom på banan!!!) och rida Roddan för första gången på väldigt länge!!

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!!!! :S

Ida är på ÖA och jobbar, jag tycker så synd om henne för det med tanke på att de har fått huset nu!! Meen den som väntar på något gott!!

Sandra var med Millan igår på galej, GRATTISSS MILLAN PLUTT <3 <3

Jonna. S kommer hit snart och Jonna. L har jag lite dålig koll på..men hon kommer snart hon med. Sofie gick igenom Ramses igår och Jonna. L fick lovord för det fina jobb hon gjort med honom sedan förra behandlingen!! DUTTIA Jonnis!!!

detta är jag!!!


Manne & Ja på hans första tävling!!!




Kommentarer
Viktor

haha hur gick de på tävlingen då? //Viktor i söder

2010-10-14 @ 15:08:17
URL: http://bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0