Ååååååå så härlig dag =D

Ligger i soffan & chillar, det har varit en helt fantastisk dag. Morgonen tillbringade jag i stallet ihop med Fia, Jonna L & Jonna S. Det är verkligen så mysigt och roligt när vi pysslar ihop. Efter det att jag var klar med stallet så kom Linda till hakarp, vi drack kaffi och sen åkte vi och plockade upp Marie P. Destination ULLARED!! Ååå så mycket fint det fanns där!! Vi handlade mest "vuxen"  saker till hemmet. Det ska bli så roligt att få ombona mitt & Rikards nya hem =D... Jag köpte även maskeradutstyrsel till mig & darling, vi ska ha ett riktigt party på allahelgonahelgen =)) HÄRLIGT!!

Imorgon så ska jag fortsätta att röjja i och utanför stallet, jag blir så lycklig av att se att det är fint! Jag ska även skritta Locantus en sväng ihop med Sandra och det längtar jag grymt mycket efter!!! Sitta på min fiiiina häst!!

Jag har också funderat mycket på nästa säsong med hästarna och det är mycket spännande saker som händer nu!! Men det kommer mer om det senare när allt är i hamn =) Nästa år är det också dags att börja löshoppa mina fina hingstar och även börja så smått förbereda dem inför treårstestet... Sååå roligt!!

Nu ska jag fortsätta att kolla på film med världens bästa pappa!!!!

 

Pussar Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0