Snart är de SOMMAR!!

Jag Jonna skriver en rad idag! =)

Vilket enormt tråkigt väder att vakan till idag.
Klockan ringde vid 7 och de jag hör är regn massor utav regn och hur de blåser ute.. snacka om att man inte blev mer taggad av att gå upp. Men upp kom jag när klockan ringer vaknar även hundarna och eftersom att jag och Eric har köpt oss en valp så är de bara att skynda sej ut... annars kan de hända olyckor väldigt små olyckor dock för hon är väldigt liten, en liten chihuahua valp vi har haft henne i snart 1 Månad. =) och Visst ger hundar mkt Kärlek!

 Sockersöt elelr hur..?!?!! ;)


Tillslut var jag på plats i stallet fodrade och fixade. Red Ramses en liten sväng idag kan helt ärligt säga att de va väldigt kallt och blött... =( hade tänkt att jag skulle klippt Ramses i dag men han var för blöt för de så de får bli på Fredag =) Tänkte att jag bara skulle klippa en täckesklippning på han i år stackarn kanske fryser annars... =)
Som sagt har jag och Ramses haft ett lite oturligt år... jag som var så laddad efter förra vintern och längtade till tävlingssäsongen men han fick inflamation i knät. Jag satte igång han lungt och var redo för Tingsryd och de gick bra så kul var de!



sen i oktober fick han en musklesträckning. Jag har Masserat, grejat, varit ute och gått med han och pysslat riktigt ordentligt så nu är han finare än nånsin ;) Tycker jag såklar =D
Snart är de ju vår och sommar igen åå massa tävlingar =)

Jaha ledig i dag då så nu blir de storstädning och har lite telefonsamtal som måste göras och en sväng till stan och så bus med hundarna såklart!

Ha de toppen allesammans snart blir de vår och Sommar! =))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0