Underbara älsklingar

foto0066 (MMS)

Klockan ringde tidigt idag, jag kan nog allt erkänna att jag får kämpa hårt för att komma upp. Jag är sååå morgontrött trots att jag nästan alltid är uppe i tid och får ont i hela kroppen av att ligga för länge. Väl uppe i stallet med ett ganska tajt schema upptäckte jag att Manne lyckats fixa översvämning. Från en minutiöst välplanerad dag ändrades förutsättningarna totalt. Högväxeln i och jobba tungt/fort. Jag hade en extra bråttom idag eftersom bröllopsfrisyren skulle börja ta form, just idag =). Hästarna var verkligen sååå underbara idag =) Båda två var som två små ljus, Nita & Locantus gör mig väldigt lycklig! Inga tramserier idag, jag tror dom kände av min stress och helt enkelt ville underlätta för mig =D KÄRLEK <3 <3 Efter dagen var fixad och klar så stannade jag förbi Linda på en snabb kopp... alltid tretusen saker att prata om... MYS!! Nu är jag hemkommen och har städat gärnet.. Jag och bejbi ska ju ha en maskeradfest i helgen och då måste man börja förbereda i tid så man hinner med! Ni som är hästbrudar vet ju hur det är ;) Puss på er // Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0