Tvilling <3

Idag nyttjade jag verkligen förmånen av att arbeta nära mitt hem. Jag gick hem på min lunchrast och satte på en maskin tvätt.Det gäller att vara effektiv ju;). När jag var hemma passade jag på att titta lite i en bok som jag fick för ett tag sedan. När jag läser denna bok så blir jag varm i hela kroppen. =)=)

Det finns ingen, verkligen ingen människa som känner mig så väl i heeela stora vida världen som min tvilling gör. Här nedan kommer några sidor ur boken,för vissa av er som läser kommer nog detta kännas rätt såbekant =D.















Ja det är verkligen något alldeles extra och obeskrivbart med att vara tvilling =)=). Få förunnat!! KRAM PÅ ER//Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0