Så kallad lågsäsong

November... Ja vad ska man säga... Regn, rusk och mycket lera. Det är väl så man ska beskriva denna månad. Trots denna mörka och trista tid, känns det väldigt roligt med hästarna. Just nu är det mycket uteritter, men det finns en enorm känsla i att bara få komma ut och få frisk luft, se naturen och njuta. Sen är det ett absolut plus att ha med sig en vän på turerna i skogen. Idag har jag ridit ut med Sandra och Jonna L <3<3 Mina små gullrumpooor <3  Vi har alltid massa att prata om, jag tror inte att det är tyst en sekund ;)

Både Nita & Locantus skötte sig utmärkt idag =) och de fick mycket belöning av mig i form av pussar, gos och rykt =) Jag har även klippt manen på Lulle idag, han blev jättefiin... Så kalasman med teddypäls, det är min Lulle det =D 

Idag har jag drömt om nästa säsong, åå jag längtar verkligen jättemycket, ja jag tjatar om det hela tiden men det är nästa säsong jag lever i nu =D  Imorgon ska jag, Sandra & Jonna L träffas i stallet 7.00 och ge oss ut på våra darlings... Hoppas det har slutat regna då :P

Läste också senaste ridsport, där det står bla om Perras farfar, kul att läsa så fina/bra saker om stammen på min fina tyska import =)


perpignon

Perigeux, Perras pappa =)


Kram Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0