Nu ÄR det november

Regn, rusk och mörker. November är en månad för återhämtning och vila!

Jag har en eventuellt två tävlingar kvar med Izno. Manne vilar och Roddan har precis kommit igång. Jag har valt att vila hästarna en och en så att jag hela tiden har 2 hästar igång.

Idag ska hästarna ridas ut. Min nya hästtjej Emma kommer hit idag!! Hon har varit och hälsat på en gång redan och det kändes VÄLDIGT bra!!!

OM DU SER DETTA EMMA, DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN HIT!!!


Ett par tomma äppellådor och lite slarv från mig blir perfekt viloplats



ALLA tar det lugnare nu i dessa tider =)



ALLA...alla utan vi tjejer i stallet ;)

Jag är inne i en träningsperiod nu!! Gymmet flera dagar i veckan, träning hemma när jag inte hinner iväg.

Det händer mycket annat nu!!! Snart är det möhippa för Ida(var på din vakt Ida!!), maskeradfest, tävlingar, renovering av kök mm.mm.

Nu ska jag vara social med min kära mor!!! Ha en toppendag i regnet!!

KRAM PÅ ER ALLA!!! //// Fia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0