Ida-månaden

Jag är den typen av person som alltid ställer upp på alla, både nära vänner och andra människor runt omkring. Jag har lite svårt för att säga nej. Därför har jag gjort så att November ska vara Ida-månaden. Jag ska göra några saker bara för att jag ska lägga fokus på mig själv och det jag måste göra för mig själv, för mitt egna välbefinnande.

Några saker som jag ska göra för mitt egna mående:

  1. Lära mig att säga nej
  2. Stressa mindre
  3. Kramas mer
  4. Äta bra mat
  5. Motionera mer
  6. Klappa mig själv på axeln ibland

Alla dessa saker hänger på sätt och vis ihop, det är klart att man får tusen extra saker att göra när man ska tillfredställa andras behov jämt. Nu menar jag inte att man ska vara egoistisk, men mer fokus på sig själv. Jag har ändå väldigt mycket att göra nu... Allt kommer att bli bra, rent ut sagt toppen =)

Sitter nu hos mormor & morfar och njuter av deras kärlek till mig =) ,,,, Senare ska jag hem och rida och det mina kära vänner är som balsam för själen =)
Tänkte också att jag ska ge mig lite tid ikväll, till att noppa ögonbrynen. ( ser ut som en bushwoman ;) ) hahhahaha. Jag ska lägga en ansiktsmask  och göra mig en riktig vitaminsmoothie =)
Tända ljus och njuta av mitt hus, min härliga sambo och mina små hundar...


För övrigt så var maskeradfesten mycket lyckad =D Här ser ni rastaMatte, Shrek och Rosa

Puss Ida








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0