Fllååååt >3

Jag kan inte skylla på att jag inte hunnit att skriva, tid finns det alltid!! Så nu så, när Emma och Jonna är i stallet och grejar tog jag mig en liten liten stund för skrivandet.

Det är dags för nedtrappning nu. Izno har inte presterat på topp de sista tävlingarna. Och ja...det brukar komma en dänga av motivationsdämpning i september varje år...men det har hunnit vänta tills nu.

Det är inte så konstigt att man inte hela tiden känner ett superdriv med hästarna och stallet. Jag gör alltid allt helhjärtat men det finns dagar då man känner att man lika gärna kunde gått på stan eller fikat eller degat på soffan och helt enkelt släppa på krav och ansvar...Men hästarna sköter sig inte själv.

Igår var jag ute en runda med Ida!! Det var skönt att rida ut även om det var mörkt, halt och kallt... I LOVE IZNO!!

Jag lägger mycket fokus just nu på min egna träning. Jag tycker att det är JÄTTEroligt!! Och väldigt intressant!! Jag för dagbok över hur jag tränar och vad jag tränar som jag tänkte dela med mig av senare!!


OBS!!! Jag förstår om ni tänker att det är jag. Men det är det inte ;)

NEHE!!! I morgon ska jag ta lite mera tid till att skriva!! Emma och Jonna undrar nog vart jag tog vägen ;P!!!!

Ha en töppenkväll jao ;)

Pussss å kraaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0