Äntligen fredag =)

Nu sitter vi inne hos mamma och pappa och fikar. Det är jag Fia, Emma och Ida. Jag och Emma har varit i stallet och haft en sån dunderfart!!

Det känns väldigt bra med Emma. Man kan tro att vi har haft stall ihop i flera år! Vi arbetar undan allt i stallet väldigt snabbt utan att stressa.



Idag har det varit RIKTIGT roligt att vara i stallet =)=)=)!!! En riktig pysselkväll med massa rykt på hästarna! GULL Å GOS!

Imon ska jag åka till Ikea och kika på saker till min lägenhet. Det ska bli suuupermysigt. Innan dess ska jag fixa med hästarna. Efter Ikea ska Emma och jag åka upp till stallet igen och fixa!! Mys, mys och mys <3 <3

Framöver kommer hästarna att ta det lugnt. Manne ska sättas igång i början av December det längtar jag bara till SÅ mycket!! När December kommer har han vilat sig i 6 veckor!! Undrar om han kommer att busa med mig något ;P.

Ha en fiiin kväll önskar Fia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0