Roddan

Igår var jag, Jonna,Pappa & Rikard och hämtade Roddan. Han har varit på träningsläger hos Tobbe Johansson i en månad. Roddan var kanonfin =) och vi är mycket nöjda med Tobbes insats. Eftersom Ramses ska ha semseter ett tag framöver, så ska Jonna rida Roddan.

Imorgon bär det iväg till Eksjö. Vi hoppas på ett bättre väder än vad det har varit idag :S Hade dagen till ära min nya röda kavaj som är vattenavstötande.. Det regnade väääldigt mycket mer än vad min fiiina röda kavaj klarade av så jag fick låna Jonnas gamla blå kavaj ,som saknar en knapp :P ... Ingen fara tänkte jag & slängde på mig Lindas dunväst över kavajen JÄTTESMART tyckte jag!!

Så lärde Anna Sundbladh (överdomare) mig att det inte är tillåtet att tävla med väst. Så där hoppade jag runt knapplös ;) ... 

 För övrigt så skötte Locantus sig fint. Vi var felfria i 90cm och rev ett i 1m .
Imorgon är det Sandra,Fia & Linda som ska tävla,, så 07.00 åker vi,,, därför är det natti natti,så att jag som groom är fit for fight =)





//Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0