Träningar framöver

Idag är det bestämt att jag(fia) och Ida åker upp till Anita Sande nästa helg och tränar. Jag ska ha med mig min 4 åring Manne dit och Ida tar med sig Locantus. Vi har fixat och ordnat med att sluta tidigt från jobben så kl 13:00 bär det iväg till Hallstahammar=). Ååååh längtar redan, det händer ju alltid så mycket när man tränar för Anita! Det är aha, aha, aha hela tiden! Förra gången vi var uppe hos Anita tittade jag på när hon tränade sina tjejer i stallet, Karianne och Jessica....ooooo man blir så impad av deras ridning. Bakbenen aktiva, hästarna eftergivna och känsliga. Och Kariannes och Jessicas sitsar med! SÅ VILL JAG KUNNA RIDA! Och det är ju förståss målet med att man åker iväg och lägger tid och pengar på träningen, sen är det ju KUL också för att inte förglömma.

På torsdag ska vi åka och träna för Micke. Det blir jag, Ida och Linda som tränar. Det ska bli roligt. Nästa vecka tar jag med Roddan till Micke. Det kommer bli han som får gå mest nu framöver för efter Anita träningen ska Manne få en välförtjänt vila + bete!!!
Izno är på G nu, TACK GODE GUD FÖR DET!  Jag skulle hoppa upp och rida barbacka igår på honom....man glömmer fort vilket krut det är i dem när man vilar dem...Lika fort som jag hoppade upp hoppade jag av, HAHA!!! Fullständigt tokig. Det var bara att ta in honom i stallet och lägga på honom sadeln. Sen var han superfin! Pigg och mjuk! Längtar tills stallet i eftermiddag, till hästarna, familjen & vännerna!! Åhhh underbara hästliv!

Ha en toppendag!! KRAMAR <3 Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0