Till Ida <3

Idag när jag kom till stallet i den strålande solen kändes det som dagen var totalt fulländad!!! Izno fick en skritt tur i skogen och var rejält "på ladden", Manne fick vila och Roddan har fått 30 minuters trim med bommar på banan. Roddan är en riktig oslipad diamant. Jag tror mycket på denna individ. Han är trevlig, känslig och vill hela tiden vara till lags! Det ska bli spännande att följa hans utveckling nu framåt.

Det som gjorde dagen absolut helt totalt fulländad var att när jag kom till stallet idag fick jag presenter av min generösa syster. Jag fick ett rött och silvrigt swarowsky pannband till Izno och ett jättefint träns till Manne! Jag vet också att Ida handlat dessa fina pannband till de andra tjejerna i stallet. Det kommer matcha perfekt till våra röda kavajer....ooo... det är ju lite av det roliga att vara fin och piffig när man tävlar!!!

Jag måste säga att jag tycker att  Ida är en av de mest generösa personer jag känner. Det finns ingen som ställer upp som hon. Och det finns ingen i heeela världen som jag älskar så mycket som hon! Jag skulle ju lika gärna kunna säga detta till henne ikväll när vi ses, men jag tycker att ni som läser ska veta vad jag känner och tycker om henne. så som avslut:

<3 IDA JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN OCH JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE SOM ÄR TVILLING MED DIG! <3
///////Fia


Kommentarer
ida

GulleFia!!

2010-06-24 @ 13:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0