Så duktiga =D

Nu är tävlingarna i Svarttorp över för denna gång, det var ett regnigt Svarttorp vi lämnade idag. Trots detta tråkiga väder har humöret varit på topp. Sandra red Legende i lördagens 110 & 120, det gjorde hon jättebra och det såg riktigt bra ut. Sandra petade ner en bom i 110-hoppningen och hade två nerslag i 120. Nerslagen får Legende ta på sig, sandra red suuuuper =D . Linda har ridit bra hela meetinget, i lördagens 110 var hon tillsammans med Toscana placerad. Söndagens 110 red Linda felfritt, det blev dock precis utanför placering. i 120-hoppningen fick de ett nerslag, inte mycket att säga om det, ritten var jättebra =D

Farfar & Farmor har varit i hakarp & hälsat på idag, det var riktigt mysigt. Jag & Farfar bestämde att vi i veckan ska åka till Gränna & äta lunch och efter det hälsa på mina ettåringar Pour l´amour & Mighty Heart. Denna gång så ska jag ta med mig kameran och lyckas fånga de små liven på bild =D

Jag väntar på bilder från helgens tävlingar, hoppas att jag får dem snart så att de kommer ut här på bloggen, sålänge får ni titta på härliga Sandra med sin Legende, utklädda till,,,, ja nånting =D




// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0