Pappa har listat stallets mulligaste häst, Licala räknas inte, eftersom hon precis har fått föl :P

  1. Iznogood kommer enligt pappa på en första plats, detta tycker jag är lite kul eftersom Fia tycker att Locantus är "lite väl rund"
  2. Locantus kom på en hedrande andra plats, det är i och för sig inte så konstigt eftersom han går på gräs hela dagarna. Och ja, jag kan väl erkänna Fia har rätt han ser faktiskt väldigt välmående ut ;)
  3. Legende han är ett riktigt matvrak, och visst har även han blivit lite rund. Jag tycker dock att det klär honom. Den roligaste kommentaren var ändå Angelika Sundgren som pekade på Legende och sa: Åhh vilket sött sto!!! När ska den föla ;)

Sen har vi inga fler mulliga hästar i stallet. Men eftersom Locantus ligger på en andraplats så måste jag givetvis ta tag i detta. Locantus ska få minskad tid på betet och eftersom jag nu ska kunna motivera detta för Locantus så måste även jag skärpa mig. För jag ligger nog som listat etta bland ryttarna i stallet hihi ;)





// Ida



Kommentarer
Linda

Kalle e för söt!! :)

2010-06-10 @ 13:56:24
Erik

Oerhört snygg bild på Kalle! Måste varit en mästerfotograf som varit i farten ;-)

2010-06-10 @ 13:57:44
Ida

Haha ja Erik det är sant, eftersom det är du som tagit det =)

Linda! Jag kan bara hålla med =D

2010-06-10 @ 21:00:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0