Sommar & sol :D

Helgen har varit varm & skön, vi har passat på att njuta av det underbara vädret allihop. Vi har hunnit fixa håret på varandra, städat lastbilen inför Falsterbo och ska nu städa ur det ena stallet. Vi ska nämligen måla om, jag tror att vi kommer att måla med någon ljus fin färg. Vi ska också sätta nya staket så att vi kan släppa alla hästar på bete nu =)  Under hela helgen har vi också haft extra hjälp, Sigge =) Han har både mockat och krattat =)
Ikväll ska jag & Linda åka och handla inför Falsterbo..... Vi läääääängtar så mycket =)


Sigge mockar

//Ida


Kommentarer
Farmor Lotta

Farmor älskar sin lille Sigge!!!!! Han har även hjälpt mig i köket och hundhuset nu i helgen. När han skulle åka hem med morfar Jocke, så lovade Sigge mig att komma snart igen...Det blir tufft utan Sigge...Puss till Sigge från Farmor

2010-07-04 @ 22:13:26
URL: http://www.vipwins.com
cowboy tobbe

vissa har polacker andra har hustomtar vissa har mammor men ni har dvärgar som sköter stallet!!!!

2010-07-14 @ 23:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0