Sandra Holmberg-Melin

Tiden går så himlans fort. Jag kan inte ens riktigt komma ihåg hur länge Sandra har varit hos oss i vårt stall. Men det finns en person som jag kan tacka för det i alla fall. Patrik Gunnarsson, en ridkille och numera överdomare som hållit hus på Jönköpings fältrittklubb i en herrans massa år.

Det var nämligen så att Sandra började sin karriär som ridskoleunge, avancerade och blev Patriks hästskötare. Efter ett tag fick hon låna Patriks gamla tävlingshäst Pirocco. Med honom tävlade hon upp till 120 klasser och blev uttagen till Future Factory, en elitsatsning för lovande unga ryttare runt om i Sverige. Pirocco var ju inte i yngsta laget direkt så Sandra slutade tävla honom efter ett tag. Hon började turligt nog hjälpa Ida(Ida iigen, hon e bra den där Ida) med hennes hästar. Efter ett tag köpte hennes föräldrar Idas gamla tävlingshäst Legende, Sandras första häst!

Sandra var ett engagerat ridskolebarn, hon hade drömmar om en egen häst, hon åkte på ridläger varje sommar och det var för henne ljuvligt....det var inte så längesen som hon gick och funderade på om hon skulle våga att be min bästa vän Josefine Ring(som då var aktiv tävlingsryttare) om en autograf=).

Nu är Sandra själv tävlingsryttare, hästägare och god vän till mig och min familj. Eller rättare sagt en del av min familj. Förutom hästtjej har Sandra många andra kvalitéer! Hon är känslosam, rolig och jag kan säga att jag träffat få personer som har så stor EMPATISK förmåga som Sandra!

Jag känner detsamma för Sandra som jag gör för Jonna!

Jag älskar dig Sandra!! Jag är glad för att du är i min närhet!!! Det är få förunnat att få känna någon som, du!!!

<3 <3 HA EN TOPPENDAAAA med massa kärlek! Det ska jag ha=)

PUSS & KRAM

Fia



Kommentarer
Ida

Ja, jag håller med =) Fiiiina Sandra <3 <3

2010-07-28 @ 19:14:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0