Liten snabb uppdatering

Nu är vi hemma igen efter en fantastisk vistelse i Falsterbo. Jag tänker inte skriva om det nu, inlägg och bilder kommer lite senare. Allt hemma i Hakarp har rullat på fiiint medans vi har varit borta. Jonna S och Sandra har varit till fantastisk hjälp när vi har fått slappna av och njuta i solen. Izno är på TOPP nu, han hoppade lekandes lätt ut från sin hage igår. Han har nog tröttnat på att ta det lugnt goingen.

Jag har ändrat planerna för Manne. Jag ska anmäla honom till 4 års championatet i hoppning så får vi se om vi lyckas kvala. Han är ju väldigt grön och har bara tävlat en tävling! Men jag tycker han har en cool skalle så det kanske går vägen...vi får se ;)

Idag har vi städat i stallet. Jag ska fixa en stor hage i skogen + städa lastbilen inför kommande tävlingshelg i Glommen! ÅÅÅÅ det längtar vi till!!

Vi har köpt 18 cavalettiblock hem...ska reka efter nya bommar också. Så snart ska här tränas för FULLT=)

Nu ska jag ta en kaffe med min kära familj. Ha en underbar dag i solen!!!! Jag önskar er det bästa!

MÅÅÅÅNGA KRAMAR Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0