Kan man ha det bättre än så här!!! :D

Nu är helgens tävlingar i Glommen över för det här året! Vi var ett glatt gäng som åkte, jag (ida), Linda,Fia,Sandra,Sven,Rikard & pappa. Denna gång var det jag och Sandra som tävlade. Jag red 1m,1.10m,1.10m och Sandra red samma klasser och 120 med! Locantus och jag var felfria i båda klasserna på fredagen, det gick så himlans fint, han var så duktig. Det var debut för oss i 110 och jag måste tacka alla som ställde upp och peppade mig, för jag var rejäjt nervös :P. I lördagens 110-hoppning rev vi första hindret, inte så mycket att säga om det, banan var inte den enklaste och det var mååånga tittiga hinder. Sandra rev sista hindret i omhoppningen i 1-meters klassen, i 110 så hade de 1 nedslag i grunden. Under lördagen var Legende taggad, men hoppade riktigt fint, de fick 2 nedslag i 110 och i 120 tre ner, men som sagt låånga banor och mycket titthinder så var det klart godkänt :) .. Fia har ju lovat lite bilder, så här kommer de =D



Linda, bästaste groomen i helgen <3



Sandra innan start


Min kusin hoppar här hästen Vip


Jenny & Vip


Legende taggad till max =)


Sandra & Legende


Linda framför en av framridningsbanorna & uppstallningen


Jenny & John







Fia, Jenny & Juni


Pappa & fjäsk-oliver


Fia tävlade inte denna helg, så det blev mycket chill för henne


Fia & Jag




Jag,Linda & Sandra förbereder Locantus


Min lille plutt Locantus <3 <3


Pappa var på topp hela helgen =)


Kärlek <3 <3


Locantus var taggad till max, luftsprång och helt plötsligt rädd för andra hästar... Men inne på tävlingsbanan skötte han sig galant


Framhoppning


Inne på banan


Jenny & Jakob


Inne på tävlingsbanan, Locantus & jag


Locantus & jag


Locantus igen =)


Rikard <3 <3


Sandra & Legende


Banbyggaren Björne Carlsson



Lina Klänge på Fabian


Systrarna Boestad =D

Jag har tagit bilder på alla hinder, jag tänkte lägga upp bilderna imorgon, det är riktigt coola hinder =D

 Nu ska jag ut & skritta Locantus, sen ska han få massage. Imorgon bär det iväg till seminstationen igen eftersom inte Licala tog sig sist... Håll tummarna för oss nu!!

KRAM TILL ER ALLA // Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0