Jobbardag & spelkväll med middag

Vi är ett litet småslitet gäng som träffas i Hakarp idag. Igår var det herrmiddag och vi tjejer träffades och mös tillsammans hemma hos mig(fia). Den enda damen i skaran som inte var med var Jonna. L. Hon var på stan och umgicks med några vänner. Förr oss blev det i vanlig ordning sent. Det blir ju lätt så när man har roligt och har massor att prata om. Jag antar att det blev sent för Jonna med, sån discoprinsessa jag vet att hon kan vara =).

Idag ska vi måla stallet. Det som är kvar att måla av staketen får vänta eftersom vädret inte riktigt är med oss. Jag vet att detta kommer bli en toppendag!!

Ikväll ska vi åka till Linda och Joel. Där ska vi äta och spela spel. Det är alltid lika kul att åka hem till Joel och Linda och man är alltid proppmätt när man åker därifrån, det snålas inte på något =).

Jag längtar redan till nästa vecka! Det ska bli så så roligt att äntligen få börja hoppa Izno lite smått! Han känns superfin nu. Lite väl matglad dock, han hugger efter varenda gren när vi är ute och rider...å jag kan inte med att bli arg på han för han e ju sååå go =).

Nu ska jag dricka kaffi med mamma och Sandra och äta lite smärgåstårta som blev över sen mammas kalas igår.

Ha en finfin helg!!

MASSA KRAMAR

Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0