Jobb, jobb å jobb...men vad är väl en bal på slottet......

Näst sista dagen på min semester har jag ägnat åt att måla taket i stallet. Och för er som kommer träffa mig den närmsta tiden kan jag berätta att det kan ni inte missa.....jag är viiiit i ansiktet och på armar och ben.

Många som har semester lägger den på resor och att som denna sommaren slappa på beachen. Jag tycker att det är toppen för dem som prioriterar det. För mig är semester att jobba i stallet, dricka kaffe, lulla runt på gården och umgås med dem som är här...de som jag älskar mest i hela världen!

Jag önskar att hela sommaren hade bestått av semester...men vem gör inte det?

Ida, Linda, Rikard, Sven, Sandra och pappa har kuskat ner till Glommen nu. Jag ska rida Izno imorgon så jag åker ner vid 10-tiden. Bilder å info om den vistelsen kommer efter helgen! Ikväll ska jag, Jonna L och henke dricka lite rödvin...mmm vi ska ha så mysigt!

En liten notis:

Jonna Sundgren!!! VILKEN PÄRLA HON ÄR!!!!! Jag och Jonna red ut idag, jag på Izno och hon på Fantasia. Hon rider henne superbra, som alla andra hästar här! Hon lyssnar av läget, har känsla...ja....hon är toppen!!! Härligt att ha henne här hemma!


Sist men inte minst! Ha en trevlig kväll och helg!

Kramar Fia, Izno å underbaraste Manne <3


Kommentarer
Anonym

Håller med dej Fia, Jonna är en bra tjej o jag hoppas hon får en toppen semester på Mallorca!! Kram

2010-07-18 @ 11:03:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0