Heldag i stallet

Idag skulle det enligt smhi bli lite sämre väder. Jag och Jonna s. har bestämt att strunta i stranden idag och baaara vara i stallet. Jonna. L och Sandra är ute i skogen med Ramses och Legende. Sandra beslutade sig för att rida tidigt eller sent i fortsättningen eftersom Legende som den fransman han är är väldigt känslig när de gäller insekter.

Idag ska vi sätta stängsel och mocka ur ena delen av stallet. Vi måste få färdigt detta innan vi åker till Falsterbo. Det ska bli en riktigt rolig dag idag, allt blir så mycket roligare när man gör saker ihop. Och jag och Ida tycker att det är helt fantastiskt att ha så duktiga och hjälpsamma människor omkring oss som Jonna. S och Millan!!! Ett stort + för alla andra också givetvis =)=)=)=).

Igår var jag ute i skogen med Izno, han var jättepigg! Jonna.S var med med locantus också...de hängde inte med i taktena...HAHA!!!

Det är skönt att veta att när vi åker iväg har vi så duktiga tjejer hemma som håller ställningarna. Sen är det bara att komma hem från falsterbo med full av energi och motivation och ta vid igen!


Jonna & hennes absoluta favorithäst Cortino(han rids nu av Isabelle Boestad i Team bxb

 
Jag(fia) och min superFAVVO Izno

Ha en toppendag det ska vi nämligen ha!!!

KRAMAR Jonna & Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0