Häst för hela slanten =)

Idag har jag varit med Ida,Rikard,Kalle & min Eric och hämtat hem ettåringarna, dom ska få gå på bete hemma nu för att vi ska kunna hantera dem mera. vi verkade dem och mätte dem efteråt, dom har vuxit hur mycket som heeelst =). Efter det har jag ridit ut med Sandra & Fia, det blev en längre runda med lite mer galopp :P... Suuupermysigt var det allt! 

I helgen ska alla vi tjejer försöka att måla klart stallet, det kommer bli jättefint. Det är så kul när vi alla är lediga samtidigt, även om vi jobbar i stallet så har vi alltid så roligt tillsammans. Jag & tjejerna <3 <3

Ikväll har jag packat, åkt till sortergården och städat. Jag ska nämligen flytta till min kille i stan, det ska bli så roligt att äntligen få bli sambo. På fredag nästa vecka så ska jag och & Eric åka till turkiet på semester, jag längtar verkligen jättemycket. Ida har lovat att hjälpa mig med Ramses så att han är fit till Tingsryd =)




Jag & Ramses i tingsryd förra året =)



Jag & Ramses på prisutdelning, vi vann :D

Puss & Kram Skumbanan // Jonna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0