Allt och inget och mycket sol!

Ännu en varm dag!! Jag klagar inte, men det är inte helt optimalt att rida i denna värme! På sistone har det helt enkelt blivit ridning väldigt tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Det kräver lite extra planering av dagarna, men inga större bekymmer! Jag tycker att vi alla ska vara ytterst försiktiga med att klaga på värmen för ni minns väl hur det var i vintras??

Trimmade mammas häst tidigt i morse, alltid lika roligt att rida henne!

Efteråt var hon en aning trött...

Det blev ingen tävling i Nässjö i helgen heller. Det var begravning för min mormor i fredags så jag kände mig helt enkelt inte fokuserad på tävling och då är det bättre att låta bli. Nästa tävling med Toscana får bli i Gislaved 24 juli i stället. Det verkar dock inte som Tossan är missnöjd över tävlingsuppehållet :)



Nähä, nu är det dags att ta tag i stängelsättningen igen! Lyllos mig som har 5 hektar bete att stängsla in i den underbara värmen!

Ha det! / Linda


Kommentarer
Lotta

Håller med att det är varmt. Har renoverat färdigt husvagnen idag!!!!! Sven & Sandra ska ha den till Glommen. Vilka underbara foton på Britt-Maries häst...Kram

2010-07-05 @ 22:55:16
URL: http://www.vipwins.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0