2010 händelsernas år

Detta året har varit fullspäckat med saker. Många roliga saker har hänt och ska hända. Jag & Rikard ska gifta oss på nyårsafton och det innebär såklart väldigt mycket förberedelser. Både jag och Rikard har en stor släkt, dessutom så har vi många goa vänner. Ja vi har tur , det är många som är inblandade i detta, som verkligen hjälper till och ställer upp. Det är vi verkligen jätteglada över och oerhört tacksamma för.

Jag & Rikard har också disskuterat boende, vi har länge levt i princip på varandra i en etta. Vi har nog möbler för en stor trea ialla fall så ibland har man bara blivit matt ;).. Vi pratade om att vi skulle skaffa oss ett boende efter bröllopet och våran bröllopsresa... Men så plötsligt dök huset upp, så fint, så stort som en dröm. Huset är ett gammalt tvåfamiljshus som byggdes 1908. Det har gjorts renoveringar på 70-80 talet, så huset är inbäddat i vackra plastmattor ;)... Nä skämt åsido, det är en hel del att renovera, men jag har massor med planer och visioner.. Och jag vet att det kommer ta tid, men Rom byggdes inte på en dag eller hur =D

Trädgården är jättestooor med massor av träd och bärbuskar, så ett ordentligt staket ska vara prio ett, så att Älsklingen Sylvester & Sötnosen Biggan kan vara ute & springa på dagarna =)

Det är helt konstigt, jag har plötsligt längtan efter att baka, laga mat, som vi kan ha i våran walk in skafferi =) Och jag längtar efter att riva upp golv, måla & stöka... Det känns som att detta är vårat första riktiga hem, där vi kan planera våran framtid jag & Rikard <3 <3

Jag är sååååå lycklig, jag kan inte beskriva det i ord!!!!! 





Massoooor Med Kramar Ida =D


Kommentarer
Hanna

Och en bäbis på de så Ella får en kompis när mamma hanna är ute o tävlar!! =) Skämt o sido så ser huset underbart ut grattis och lycka till!! =)

2010-07-27 @ 22:04:30
Ida

Hihihi tack Hanna =) Klart Ella ska få en kompis, men inte ännu riktigt... måste gifta mig först & renovera lite i huset,, men efter det kanske ;)))

2010-07-28 @ 19:21:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0