Sandra & Jag =)

Idag har jag och Sandra varit ute och ridit i skogen =) ,, det var så roligt både Legende & Locantus avr riktigt taggade... Och jag måste säga att det var ett riktigt härligt ridväder, lite småregn och sisådär 16 grader, heelt perfekt! Inga flugor och stekande hetta...  Mamma är så himlans duktig, hon har målat massvis i stallet nu och det blir riktigt fiiint, duktiga, duktiga mamma <3 <3

Nu ska jag snart äta ärtsoppa, Sandra bjuder =) & med Johnnys senap mmmm,, mums =)
Efter det så ska jag fortsätta att packa inför flytten,, det tog massvis med tid igår och jag antar att jag kommer få hålla på långt in på natten ikväll med. Tur att man inte flyttar så ofta!! Men en ikväll så får jag sällskap av Linda och det ska bli väldigt trevligt, känns som vi inte har träffats på evigheter.


 Fia & Izno <3

// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0