Nostalgi <3

Igår satt jag och kollade igenom mina skivor, jag letade efter en som jag har musik på som jag ska lägga in i min mobil, då hittade jag en skiva med massor av bilder... Hästbilder, hundbilder och på alla i vårat lilla team =) Och för att inte glömma på hästarna. Många goa skratt och minnen dök upp för mig.. Så jag tänkte dela lite nostalgi med er här på bloggen och kanske något litet minne.


Pappa han är alltid med på ett hörn. Detta kortet är taget -06



Jonna, när hon precis hade tagit över Ramses =)


Linda när hon hade Sighten,här på framhoppning i Eksjö


Legende var en gång i tiden min häst, här fick en fjärdeplats i 110 på
Öland =)


Ingen som var i Eksjö den dagen kommer glömma, då uppstallningen bokstavlingt talat flög i luften




Det här var bara lite försmak... Något minne hann jag inte med eftersom jag måste kila nu, men hoppas alla får en fin dag... Det ska jag ha :D

Kram Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0