Livet går i en rasande fart,, det händer grejjer hela tiden :D

Mycket har hänt den här sommaren, å då menar jag fantastiskt roliga saker =D ,, Igår var jag, Fia & Linda och hopptränade för Micke Karlsson. Vi tränade med Manne, Isadora och Locantus.  Efter det så trimmade Fia Izno och avslutade med några språng... Izno och Fia är på G nu och det tycker jag verkligen är jättekul :D

Just nu sitter jag i köket hemma hos mamma och pappa, Fia ligger & vilar på köks soffan, vi är lite småtrötta idag eftersom vi hade en grymt rolig tjejfest hos Fia igår. Det var jag, Fia, Marie Åberg, Josefin Ring, Linda Svensson och Anna Larsson. Vi pratade om allt mellan himmel & jord... Hästar, killar, hus, barn, hundar, bröllop, resor.... ja ni ser allt man kan tänka sig =) Vi hade verkligen suuuper trevligt.. Min älskling Rikard har varit på sin svågers svennsexa så jag och Sylvester fick sova själva inatt... det kändes verkligen jättekonstigt och jag längtade mycket efter min babe <3 <3

Idag har jag startat operation bröllopsfin.. jag har promenerat 5 km och ska sköta mig perfekt till den stooora dagen =)  Jag vill känna mig fin när jag gifter mig och nu är det ju bara 5 månader kvar...... Strax ska jag äta lite lunch sen ska jag ge mig ut och rida yrvädret Ramses, det ska bli riktigt kul faktiskt... han har ju en speciell plats i mitt hjärta.. Efter det ska jag skritta ut på Locantus å det är bara myyyyyys,,, älskar Locantus han är bara helt underbar!!

Fia & Izno är på G =D

Josse, en av mina härliga vänner... Här på hästen Halebob




Puss & Kram på er alla // Ida

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0