Lite bilder från dagen

Tog lite bilder på fina Carlito. Vi har hela tiden varit oense om vilken färg han kommer att få. Pappa tror skimmel men jag tror han blir svettfux!!

Vi får se ;)

Manne gick fint idag....jag är dock tacksam för att jag har så STORT tålamod. Manne har en inre dröm om att bli ökenhäst i sahara så han slipper alla vattenpölar och all geggamojja som han måste väja för här hemma!! ;P

Nu ska jag iväg och ha trevligt i goda vänners lag på kräftskiva!!! HA EN GOER KVÄLL!! <3 <3 önskar Fia


Ida och Fafa.



Manne"banan" Berglund


Carlito Brigante



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0