Längtar till imorgon

Imorgon ska jag och farfar åka och dräktighetsundersöka Licala, hoppas, hoppas att det ligger en liten bebis i magen <3 <3 ,,, Sedan skall jag & Jonna L slipa formen hemma inför de årliga tävlingarna i Tingsryd. Jag ska dessutom hinna med att träna mitt första styrkepass och gå en långpromenad. Jag har ju tidigare nämnt att jag ska börja formträna inför mitt bröllop, så nu är det dags för träningsstarten =)  Jag är grymt taggad och det känns bara sååå bra =)

I Fredags var jag och tävlade Locantus, jag hoppade en 1meter klass och det gick väl ganska så bra.. Locantus som har varit ganska lugn innan har börjat ladda på ordentligt... Som i Glommen luftsprång, kastade sig för andra hästar och bjöd så in i tusan på alla hinder. Vi rev då ett hinder för att han bjöd på så och jag hade inte en chans att få tillbaka honom, han dundrade på som ett ånglok, eller rättare sagt X2000 ... Ja han blev lite för stark, så imorgon ska vi träna på lydnad, gas & broms. Det som är lite klurigt är att han är ganska så lat hemma,, Locantus=Doktor Jekyll & Mr Hyde ;)),,, Men han är ändå min stooora LOVE <3 <3
Jaja, jag får väl vara glad för att jag har en hoppeglad häst och så får jag väl hoppas på att slipningen inför Tingsryd ger resultat.

ha en bra kväll alla =) Kramar Ida



Kommentarer
Frida

Lycka Till i helgen tjejjor!

Ska försöka komma ner och titta på er =)

2010-08-08 @ 22:23:51
Ida

åååå taack gumman =) Men kom ner, alla vi skulle bli så glada då <3 <3

2010-08-09 @ 14:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0