Känns som julafton...hihi

Idag ska jag åka ner till Charlies Häst & Hund i Jönköping. Charlies är min absoluta favvoaffär! Dom har allt man kan tänka sig i hästväg plus att Nettan & co servar en väldans bra!!!

Idag ska jag hämta 10 Cavalettiblock, ÄNTLIGEN!!! Sen ska jag hämta ett par fiina vita Kingsland ridbyxor och ett Kingsland täcke till Izno. OOOOO...det ska bli roligt.

När jag varit där nere kommer jag åka hem och hoppa Iznogood och även ta ett par språng med Manne. Jag pratade med Micke igår och han tyckte att det räckte med att hoppa lite hemma denna veckan men honom. Sen ska jag måla stallet...det känns som att det tar hundra år innan det blir klart...längtar verkligen tills dess. Manne hoppade ut från sin hage i söndags natt, så nu får han gå på lösdriften. Det känns lite tråkigt....Manne & Izno...utrbrytarkungarna...hihi....

Ha en trevlig dag!! <3 Kraaaaam

Fia


Kommentarer
Frida

Vad kul för dig =) Min lilla börjar krya på sig =)

2010-08-04 @ 14:53:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0