Jaha då var det måndag igen

Sitter här och har druckit ungefär 5 koppar kaffe. Det är min stora last, kaffe och godis....
Hästarna går ute i hagen och mumsar,solen skiner...fast det är lite kallt ute tycker jag. I morgon ska jag åka till Bårarp igen och galoppträna Izno. Jag vill ha lite mer bjudning i honom så jag fokuserar nog på uteritt denna veckan också. När hästen gör allt man vill på banan och gör det lätt blir det gärna så att man sitter och trimmar extra för det blir ju så kul då =).

I eftermiddag ska jag ut och skritta Izno. Manne ska få vila. Han fick en lugn tur i  skogen igår. Jag ska lägga lite extra krut på trimmet med honom nu en månad framöver. Han ska snart följa med mig å träna för Anita. Och jag vet ju vad vi kommer få träna en del på, så det är ju en ren investering att träna på detta innan så man kanske kan gå vidare och fila på något annat.

Nu ska jag ge mig ut i solen och gå en kort promenad med min GOA hund!

Jag skriver ofta att jag är tacksam....

Idag vill jag ge en EXTRA STOR KRAM till mina vänner. Mina vänner är ärliga och ser mig som den människa jag är. De skulle heller aldrig dömma mig om jag gjort ett misstag.

Det är GULD att ha dessa människor i min närhet!!!

puss och gull

Fia

denna fina bilden fick jag av en tös på jobbet. Det värmde i hela kroppen. Ibland har man världens bästa jobb!

Min & Mannes första rosett! Den tog vi i NTR:S 90 cm GRAND PRIX. Synd att vi inte vann en bil bara =D

 


Två stycken förväntansfulla damer. Isadora & Linda


Bild från Tingsryd på Ida, Linda och Locantus


Det är perfekt nu när man har kamera med sig förjämnan..man kan fånga många fina intryck =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0