Idag är jag extra glad & tacksam =)

Jag känner mig nästan lite yr, av lycka =) ,,, känslan av att allt bara är heelt underbart är väl något man måste hålla vid sålänge det bara går! Jag är så tacksam. förväntansfull och lycklig.... Tävlingar står på schemat hela hösten och mycket annat roligt. I helgen bär det iväg till Tingsryd och jag lääängtar verkligen =)

Tidigare på morgonen satt jag & tänkte på alla goa vänner jag har, vilket team vi är i stallet =) Vi hjälper och stöttar varandra till hundra procent i allt!!! =) Dessutom så är jag så oerhört tacksam att jag har Jonna S, som hjälper mig och stöttar mig! Jonna S gör inget halvdant, har jag bett henne om något så gör hon det med otrolig nogsamhet, hon är också otroligt lojal... Jonna gör det möjligt för mig att kunna jobba som jag gör och få hästarna omhändertagna och tränade på bästa möjliga sätt! Jag ser Jonna som min lagkamrat då det gäller just mina hästar, precis som Millan är för Fia <3 <3 Jag är så glad för att alla i teamet ska till Tingsryd, äntligen ska alla tävla en & samma helg :D Såååå underbart!!! 

Det ska bli roligt att se om Locantus kommer att vara lite mer koncentrerad på mig nu, efter träningen i måndags, där han verkligen gick suuuuper =) ...  Förra året i Tingsryd fick jag ju tyvärr inte tävla, så jag har verkligen längtat mycket!! Senare i September

Sofia i Tingsryd förra året =)

Sofia & Sandra i Tingsryd förra året=)



Jonna S <3,,, som förövrigt hjälpt mig att färdigställa allt inför tävlingen eftersom jag jobbar och har ridit Locantus så att han inte har behövt vila precis innan tävling =) Tack Jonna!! Du är bäst!!!!

// Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0