En liten snabb uppdatering

Jag och Linda var och tävlade med Manne och Isadora på NTRKS lokala hopptävling. Manne Var superfin första rundan och vi fick vårt första pris tillsammans. Isadora var också väldigt fin första rundan och även hon felfri.

Manne hade två nedslag i 1m klassen. Jag tror att det berodde på att han var lite trött. Han ville dra ner huvudet och bocka och busa, jag tror han gör det litegrann när han blir trött.  Isadora gick halva banan superbra sen blev hon lite tittig på ett hinder med en annorlunda grind. Det är inte hela världen att det inte alltid går kanon. Det är ju det som är lite spännande med unghästar. Det går ju upp och ner......ibland är de pigga, ibland lata, ibland orädda och ibland vääääldigt rädda.

Min Manne han sköter sig väldigt bra överlag på bortaplan. Det känns lovande för framtiden.

Ha en toppendag!

KRAM Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0