Motivation

Efter en riktig dipp på sista tävlingen för mig (Jonna) så har motivationen inte riktigt varit densamma.
Att det sen är mörkt hela tiden och grått har inte heller gjort saken bättre.
Men nu börjar de sakta återgå till det normala igen :)
Fantasia är super fin och idag sken till och med solen hela dagen!

Jag har tränat mycket med markarbetet de senaste och även lite bommar och det känns som att det börjar ge resultat. Sen har även Jonna L varit uppe och gett Fanny Massage vilket har gjort att hon har slappnat av lite extra! Hon är så duktig Jonna!! :D

Jag har tänkt nu så länge vädret tillåter att försöka träna så mycket som möjligt hemma, då inte riktigt tiden räcker till för att åka till ridhus hela tiden. Eftersom jag pluggar nu och inte bara behöver läsa en text en gång och att den sen sitter så får jag lägga lite extra krut på det ;)








Våra (min och Mickes) fyrbenta vänner :)

Ha en bra kväll, själv ska ja drunka lite i mina böcker.. 

// Jonna 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0