Ett tips, skaffa en bra pannlampa...

Jag har provat många modeller. Förra vintern fick jag en fin lampa med led, som kostar runt 600 kr. Tyckte den var super!! MEN, nu är det så att min sambo är cyklist, han har visat mig något helt annat!!! En lampa för ungefär samma peng som lyser lika bra som hellyset på en bil!! Hallelujaaaaa!!!!! Mörker eller ej, skitsamma=)!!!!!! Nackdelen är att batteriet är lite större och att man har en sladd till batteriet som går ner i fickan. MEN VAD GÖR MAN INTE FÖR ATT RIDA I "dagsljus" när det är mörkt!! Är ni nyfikna var ní hittar denna fantastiska lampa, hör av er=)

Ha en bra dag!! Kram fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0