hjälp via nätet...

Den sista träningsformen är inte uppfunnen ännu. Igår reds Izno i ridhuset. Tyckte verkligen att han var suuuper! Bad sambon att filma lite. Sen skickades filmen vidare till Italien för feedback. Jag måste pressa hårdare, variera tempo mer och inte vara så "snäll" när jag rider. Sååååå idag värmde jag med uteritt och red enligt feedbacken på banan. När jag väl mötte ett problem skickade jag iväg mail efter träningen. Detta är SUPER...speciellt då för mig som inte har råd att åka ända till STHLM när väl ett riktigt tillfälle erbjuds.

Imorgon bär det iväg på tävling. Grejerna är nyputsade och allt är tvättat. Izno är redan flätad==)!! ha en fin kväll allla


kraaaaaaam Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0