Fullt upp..

Fantasia har fått ta de väldigt lugnt denna veckan då jag (Jonna) har tenta i morgon och har lagt allt fokus på att plugga.
Så idag gick ja upp tidigt för att hinna rida innan jag skulle träffa kompisarna för en sista dag med tentaplugg.
Jag vet inte om de va jag eller Fanny som tyckte de va roligast att rida igen, hon va så fin min underbara häst!
De är en så härlg känsla när de bara känns så där enkelt... :)


I dag bjuder jag på en gammal bild på mig och min ponny.




Ha en bra kväll.
/ Jonna 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0