Regn & rusk

Jag (Ida) sitter på färjan, är påväg till jobbet. En sån här kall och regnig dag är bara en av alla kommande regndagar. Sitter och funderar på hur jag skall göra mitt upplägg med alla tre hästarna kommande säsong :). Licala, Mighty & Locantus <3

Mitt mål med Locantus är iaf att han skall få tävla på Jfk i April, Licala vet jag inte riktigt ännu, det beror helt på hur hon utvecklas ( känns väldigt positivt med henne) . Mighty skall få gå ett par pay n jumps nästa år och kanske debutera lokalt. Beror på hur mogen han är och hur han utvecklas.

Kommer uppdatera mina planer här på bloggen framöver.

Kram Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0