så har sista tävlingen för året blivit gjord

Vad ska man säga? Izno var lite "tom" i första rundan. Han hoppade inte så spänstigt som han brukar. Han ville mest ha tempo framåt. Han hoppade dock på några stora lägen, vilket jag blev mycket nöjd med=). I omhoppningen var han dock mycket bättre! han kändes suuuper...jag blev sugen på en vinst och tog en fräck sväng. Jag svängde dock lite tidigt i landningen vilket resulterade i ett ner....jaja, meningen med denna rundan var att ge mig och honom en riktig självförtroende boost=)! Så äre...nu siktar vi mot ett nytt spännande år 2013=)

Kram alla

hälsningar Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0