Loppis & annat skoj!!

I skrivandes stund har jag (Ida) precis fyndat ett par vita ridbyxor. Begagnat, oftast nya saker som folk har köpt fel storlek är väldigt bra, jag brukar aldrig fynda något som är slitet. Men saker som träns täcken, ridstövlar etc är suuuper att handla på nätet. Tänk, mer en halva priset på grejorna!! =)  Det kan vara ett par ridbyxor, aldrig använda med nypris 1700 som säljs för 300. Det gillar jag! Nog om detta.
 
Igår var jag och Jonna L och stöttade Fia och Sandra på Jönköping Fältrittklubbs hopptävling. Det gick jättebra och Fia eller Sandra får skriva här själva om tävlingen. En annan sak som kan vara bra att veta är att Jonna L utbildar sig till hästmassör, därför masserar hon just nu hästar för en liten slant plus bensinpengar. Skriv om ni har några frågor gällande detta! =)
 
 
 
 
 
Ha en toppendag ALLA!!
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Team VIP-Wins

Vip Win´s är ett gemensamt namn för vårat stall & Kennel... Det står också för en stor gemenskap där vi alla har ett gemensamt intresse för hästar & hundar.

RSS 2.0